Irodai költöztetés egyszerűen
Egy irodában rengeteg akta és dosszié tud felgyűlni pár év alatt, amelyeket a törvény szerint, meghatározott ideig őrizni szükséges. Nincs is baj addig velük, amíg nem kerül sor egy helyiségváltásra.
Az irodai költöztetés komoly kihívást jelent az ott dolgozóknak. Az levéltárban tornyosuló dossziékat a megfelelő sorrendben és módon kell átszállítani az új helyükre. Erre azért van szükség, mert egy levéltár mindene a rendszer. Ha felborul a már jól kialakított rendszer, akkor az egész levéltár egy nagy halom papírrá alakul, amiben soha senki nem talál meg semmit.
Az irodai költöztetés nemcsak a levéltár átszállításából áll, elvégre rengeteg más dolgot is át kell vinni. A bútorok, számítástechnikai eszközök sora várja a szakszerű átszállítást. Mindezt egy szakértő brigáddal egyszerűen meg lehet oldani, az alkalmazottaknak csak a becsomagolással és kicsomagolással kell törődni. Sőt, ha szükséges, a csomagoláshoz való dobozokat is kölcsön lehet kérni. Ha megfelelően választ, akkor a költöztetés nem alakul át kínos kötelességgé.