A reklámokból ismert autógumi márkák
A márkahűség a vásárlás minden szintjén megfigyelhető. Az autógumi márkák között azonban elég nehéz eligazodni, ha az embernek nincsen tapasztalata több típussal is. Először inkább azt nézi majd, hogy melyik márkát látta többször reklámozni vagy melyik van az ismerősnek is a kocsiján.
Szinte esélytelen, hogy olyan márkát válasszon, amelyről sosem hallott, viszont az adataik jók. Egyszerűen így működik az ember. Legtöbbször a könnyebb, ismerős utat választja. Továbbá az is megnehezítheti az optimális döntést, hogy nem tudja kipróbálni vagy közvetlenül megtapasztalni a gumikat az ember, hacsak meg nem veszi.
Ugyanakkor egyik-másik guminál a kopás hosszú idő után mutatja meg, hogy milyen mértékben felel meg a leírásoknak a gumi. Ezért az autógumi márkák az adatok mellett leginkább a meggyőzésre alapozzák a marketingjüket és az egyszeri ember bizony azt választja, amelyiket látta a reklámban és úgy érzi, hogy ismeri. Ha teheti, próbáljon ki az eddig használt autógumi márkákon kívül mást is és így közvetlen tapasztalatot szerezhet!